lördag 20 december 2008

I live in Russian Province, part III

Kommer ni ihåg Elena? Den fina tjejen som för ett år sedan mailade mig från "Russian Province" och ville att jag skulle skänka en sovsäck? Elena skickade lite senare ett kärleksbrev, som jag minsann inte gick på. Och nu är det dags igen.
For the beginning I would like to be presented, my name is Elena to me of 27 years. I write to you from Russia from city Omsk. I think, that it will be very interesting to you to know where I have taken yours e-mail the address.
Elena, jag bryr mig inte om att du bor i Omsk. Jag är inte kär i dig. Det blir inget. Trots att du skriver
If I to you really to like that write to me the letter and send me your photos. I think, that we need to try to find out each other as there can be it destiny (smile)!

Inga kommentarer: