onsdag 31 december 2008

GOTT NYTT ÅR!

Jag tror jag talar för samtliga Red Line Rebels när jag önskar alla Norsbloggläsare - lovers såväl som haters - ett gott jävla år!


Själv ska jag fira in det nya året några kvarter bort med nyårssupé och bubbel. På äkta publikfriande modebloggsmanér: vad ska ni göra ikväll?

Nej okej, ni behöver inte svara. Nyårsafton är ju ändå ångestkvällen nummer ett på hela jävla året. Man avslutar det gångna året med ångest och inleder det nya året med ångest. Spriten är slut, festen tråkig, man har betalat 350 spänn i inträde för att lyssna på Basshunter-remixer, killen man gillar hånglar med nån annan, klacken går av, man tappar sin mobil, man sitter hemma själv och undrar vad alla andra gör, man känner sig ensammast i hela världen. Okej. Nyår suger. Mitt knep för att göra kvällen uthärdlig är att fira den med så få människor som möjligt och så opretentiöst som möjligt. Det har funkat rätt bra i åtta år, så jag håller fast vid det.

Anyhoodles, gott nytt på er. Och skål!

Inga kommentarer: