onsdag 19 december 2007

I live in Sweden province

Fick ett mail från "Elena":
Hi,

My name is Elena, I have 31-years and I live in small city in Russian province.

I have daughter of 6 years, her father abandoned us and we live with my mother. Recently my mother lost job...
Så håller det på ett tag. Man väntar med spänning på haken - hur ska Elena lura mig på pengar? Men icke! Istället:
If you have any old sleepings bags which you don't use anymore, I will be very grateful to you if you can donate them to us and send to our home adress. We will be sleep in them during the nights and we will not freeze.

Please write me if you can help and I give you our adress.
Jag har en sovsäck, som i sin lilla sovsäckspåse ser lite ut som en njure, varför jag alltid har kallat den för "min lilla sovnjure". Ska jag kanske låta den vandra vidare till Russian province?








Ska vi ge Elena min sovnjure?



Ja

Nej

Ge den till någon annan










View Results

Free Myspace Poll


4 kommentarer:

Unknown sa...

Okej, nu vill vi faktiskt ha en uppdatering här. Vad händer? Ska Elena få sovnjuren eller inte? Är den redan skickad? Blev hon glad?

Victor sa...

well, jag kom på att jag behöver den själv. och att jag inte kan skiljas från min älskade sovnjure. jag ska vaka över den tills den eller jag dör.

johanna sa...

hmmm... jag tror att Elena har bytt upp sig lite, kolla här:
http://www.mittegetjavlanarnia.se/?p=232

Anonym sa...

Här I natten går vi hastigt fram
Själv Hitler leder oss
Och hans öga lyser blekt och runt
I ärans stjärnebloss
Du tar en kniv och håller den
Det värmer inuti
Och förväntan föds om framtiden
Om hur vårt krig skall bli

Alla ryssar hänger på stolparna
Män och kvinnor, gubbar och barn
Stolta svenskar skär ben av kropparna
Och maler dem i en kvarn
Som kristallen glittrar ett stort hakkors
Under himlens stjärnebrand
Führer är I dig, Führer är I mig
Leve Hitlers rasseland!

I skolan läste vi Mein Kampf
Tvivel har vi inte ens
Att världen hör till herreras
Bevara Sverige Svenskt!
Rasrensning bör utgöra vi
Med hjärtat kallt som is
Och när det blir inga ryssar kvar
Då blir det paradis

Alla ryssar hänger på stolparna
Män och kvinnor, gubbar och barn
Stolta svenskar skär ben av kropparna
Och maler dem i en kvarn
Som kristallen glittrar ett stort hakkors
Under himlens stjärnebrand
Führer ler åt dig, Führer ler åt mig,
Leve Hitlers rasseland!