tisdag 15 april 2008

Den Ryska Lögnen

Kommer ni ihåg Elena (hon med sovnjuren)? Det visar sig att hon trots allt är en lögnerska! Trots att jag inte svarade har hon kapat min mail, och försöker få massor av folk att tro att hon bor i S:t Petersburg (jahaja!) och letar efter en västerländsk man.
Hello my new friend. It is my first letter on English. Sorry, if I made some mistake in words.
Lögn, lögn!!
We live with my mother and sister. My mother have good work as bookkeeper. We can pay for all life expenses. And I will not ask you help me with money. I know many stories about it. If you will write to me more, you will understand, that I am not such girl! I am simple Russia girl, who want to live abroad. I want have husband and right family. I will try for this very much. I have very serious intention.
Jag säger, försök hur mycket du vill, mig lurar du inte!

Sen kan det ju vara så att det här är ett straff för att jag aldrig skickade den där sovnjuren. Isåfall, förlåt Elena, men jag behöver den själv.

1 kommentar:

Anonym sa...

да кому ты наболт сплющился, тебе шведки небось не дают, вот и брыжжешь тут слюной от отчаяния

руские тебе тем более не дадут, мы нытиков и неудачников не уважаем

läs mein kampf