tisdag 26 juni 2007

Oh-oh-oh, I feel alive




No comment.

8 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Den kycklingen vill jag nog ej köpa. ^^,

eff sa...

Den skylten i Nacka vore ännu roligare, tycker jag...

Anonym sa...

Haha ett obvious statement, vad fint XD

Anonym sa...

Mammas kommentar när hon såg denna blogg;

"Jaha, är det en sån där Blatteblogg?"

Me face --> o.O

Victor sa...

eff: jag vill tillägga att jag är uppvuxen i nacka.

mikaela: oj! jag kan ju inte tala för de andra, men jag är liksom helt sjukt vit och har noll blattepoäng.

Johanna sa...

Jag växte upp i Östberga (blattepoäng?).

Och vad är egentligen en blatteblogg? En Gringo-blogg eller bara en blogg som handlar om ställen där det bor många människor som platsar i den svävande kategorin "blattar"? Jag skulle säga att vi är en småputtrig internblogg som propagerar för fler flyttrockader till platser längs Linje 13 (framförallt) och kanske lite till Fruängen-linjen också. Vi är ju som grannar ändå.

Anonym sa...

Hm, jag är ju halvungrare, så jag har väl mest blattepoäng...

Mamma är konstish XD

Sulla sa...

Väldigt färsk kyckling.