söndag 1 juli 2007

Nä nu!

25-kronorspizzan i Örnsberg är numer en 35-kronorspizza! Visserligen goda pizzor, men pizza smakar så mycket bättre när den kostar under 30 spänn. Pizzeriorna här i Aspudden/Örnsberg är lite tighta alltså. De höjer priser för jämnan och tar extra betalt för pizzasalladen. Hm. Är det verkligen okej?

Saknar Solberga Pizzeria. Bästa pizzeria i stada! Skitstora pizzor, gratis pizzasallad, snabbt bakade, mycket fyllning, jämn prisnivå. Det är allt jag kräver i min lilla lilla värld av blommor.

4 kommentarer:

Victor sa...

alltså kategori "äta"! du är för bra. puss.

Anonym sa...

Fräckt att ta pröjs för pizzasalladen juh.

Sulla sa...

Plus att det finns ganska dåligt med riktigt bra pizzor häromkring. Alla är i stort sett bara uppe och nosar på OK.

Och varför börjar min dator låta som Linda Blair/dvärgen i Twin Peaks när jag trycker på rullstolen? Får man det man skrivit tolkat till CP om man trycker där, eller?

Sulla sa...

..och gratis pizzasallad är ett måste. Inte för att jag äter pizzasallad, men principen!

Alltså, den där rullstolsgrejen börjar skrämma mig rejält.